IndexPortalFAQZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

verhuisd

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tsib
Green Novice
Green Novice

Aantal berichten : 102
Leeftijd : 50

Karakter
Discipline:
I love...:

BerichtOnderwerp: verhuisd   zo sep 02, 2012 11:02 pm

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Tsib en Cody zijn afgelopen vrijdag verhuisd naar hun nieuwe stek, beide waren gelukkig snel op de trailer en konden we snel op weg, Tsib was gelijk al gewent en vind alles prima heeft ook gelijk nieuwe vriendjes gemaakt. Voor Cody was het even wat anders hij moet nog een maand in de wei omdat er nog geen stal vrij is voor hem, de paarden in die wei waren in eerste instantie niet zo blij met hem, Cody werd constant weggetrapt en gebeten moest op afstand van de groep blijven. Gisteren voor het eerst heeft hij eindelijk wat neuscontact gehad met een leuke merrie en dat klikte wel tussen die twee.
Terug naar boven Ga naar beneden
sontana
Green Novice
Green Novice

Aantal berichten : 275

Karakter
Discipline:
I love...:

BerichtOnderwerp: Re: verhuisd   ma sep 03, 2012 7:49 am

Het is nooit leuk om dat te zien Sad Je vind je paard het liefste wat er is . En als hij niet meteen geaccepteerd is dat niet leuk.

Ik weet dat nog goed van Mo maar als ze allemaal weer hun plekje hebben gevonden is dat fijn. Van waar ook alweer de verhuizing?

Ik hoopdat je het hier naar je zin heb/krijgt.
Tsib
Green Novice
Green Novice

Aantal berichten : 102

Karakter
Discipline:
I love...:

BerichtOnderwerp: Re: verhuisd   ma sep 03, 2012 10:35 pm

Sontana, ik heb ze verhuisd omdat ik te weinig tijd had om ze op mijn eigen stal die niet bij huis stond te laten staan ik moest dan 2 keer daags naar ze toe om te voeren en buiten en binnen te zetten, nu staan ze op een pensionstal waar alles geregeld wordt en ik dan meer rust heb om lekker mijn paardjes te vertroetelen. Morgen ga ik weer aan de slag met Tsib om door te rijden heb er ook meer tijd voor op deze manier.Very Happy
sontana
Green Novice
Green Novice

Aantal berichten : 275

Karakter
Discipline:
I love...:

BerichtOnderwerp: Re: verhuisd   ma sep 03, 2012 11:52 pm

Ik herken dat wel Wink

Ik moet zelf ook vaak 3 of 4 keer op een dag naar me paard en pony. Misschien als ik het beter plan zou het vast wel ander kunnen. Maar ik vind de rust die ik op deze manier crëeer ook erg fijn .En natuurlijk baal ik wel eens .
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: verhuisd   

verhuisd
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: WESTERN HORSE :: PICTURES-
Ga naar: